مشکل حلقه بوت گوشی‌های افسانه‌ای سامسونگ پس از به‌روزرسانی

bootloop

چند روز پیش، سامسونگ به‌روزرسانی اپلیکیشن SmartThings را منتشر کرد که ظاهراً مشکلات شدیدی را برای برخی از تلفن‌های هوشمند قدیمی سامسونگ ایجاد کرد. چندین کاربر سری گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی S10 از گیرکردن تلفن هایشان در حلقه بوت شکایت کردند. این شرکت اکنون علت را تایید کرده است.

سامسونگ تأیید می کند که به روز رسانی SmartThings باعث ایجاد مشکلات حلقه بوت در گلکسی S10 و سایر گوشی ها شده است

سامسونگ از طریق برنامه SmartThings اطلاعیه ای ارسال کرد مبنی بر اینکه برخی از گوشی های قدیمی گلکسی دارای سیستم عامل اندروید ۱۲، مانند گلکسی S10، با مشکل بوت لوپ مواجه شده اند. Bootloop (حلقه بوت) اصطلاحی است که به دستگاهی اطلاق می شود که در فرآیندی گیر می کند که به طور مداوم خود را مجدداً راه اندازی می کند. از چندین گزارش آنلاین، در اینجا لیستی از تلفن هایی است که پس از نصب برنامه SmartThings با این مشکل مواجه شدند.

  • گلکسی A90
  • گلکسی M51
  • گلکسی S10 لایت
  • گلکسی S10 ای
  • گلکسی S10
  • گلکسی S10+
  • گلکسی S10+ 5G
  • گلکسی نوت ۱۰
  • گلکسی نوت ۱۰+
  • گلکسی نوت ۱۰+ 5G
مشکل مربوط به به روز رسانی

سامسونگ گفت که پس از پیدا کردن مشکل مربوط به به روز رسانی، آن را از فروشگاه برنامه خارج کرده است. همچنین تأیید کرد که در حال کار بر روی یک راه حل فوری است. به دلیل ایجاد این مشکل عذرخواهی کرد و از افراد آسیب دیده خواست تا دستگاه های خود را به نزدیکترین مرکز خدمات سامسونگ حمل کنند تا تلفن های خود را تعمیر کنند.

بر اساس گزارش‌ها، مهندسان مرکز خدمات سامسونگ می‌توانند به راحتی اطلاعات گوشی شما را پاک کنند تا دوباره راه‌اندازی شود. ظاهراً بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. با این حال، ما نمی توانیم این را از طرف خود تأیید کنیم. اگر با مشکل مشابهی روبرو هستید، باید به یک مرکز خدمات مجاز سامسونگ مراجعه کنید.

زهرا رشیدی
من زهرا رشیدی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک و علاقه‌مند به دنیای فناوری، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند. با بهره‌گیری از دانش فنی خود، به پوشش اخبار موبایل و بررسی فناوری‌های جدید در این حوزه می‌پردازم.