جورج ژائو هفته گذشته از مدیرعاملی آنر استعفا داد و تغییرات بیشتری را در سطح اجرایی شرکت گوشیهای هوشمند ایجاد کرد. گزارش اخیر فاش کرد که رئیس بازاریابی جهانی، مدیر ارشد بازاریابی برای چین و رهبر فروش در چین، همگی شرکت را ترک کرده اند.
یکی از نمایندگان شرکت اظهار داشت که “این یک تنظیم معمولی از مدیران منطقه است.” Guo Rui که قبلاً CMO برای عملیات خارج از کشور بود، اکنون موقعیت CMO را برای بازار داخلی به عهده خواهد گرفت. او جایگزین جیانگ هیرونگ می شود که بنا بر گزارش ها در حال خروج از شرکت است. علاوه بر این، ژنگ شوبائو، مدیر فروش، استعفا می دهد و چن هائوکیان، رئیس سابق عملیات در شرق چین جانشین او می شود.
آنر و تغییرات مدیرعاملی آن
بنا به گزارش ها، آنر در حال آماده شدن برای عرضه اولیه عمومی سهام است، اما این شرکت ممکن است با چشم انداز نامطلوب بازار مواجه شود. گزارش ها نشان می دهد که محموله های سال ۲۰۲۴ سال به سال کاهش یافته است و رشد بخش تاشو در سال گذشته متوقف شده است.
آنر در تلاش است تا سبد محصول خود را گسترش دهد و محصولاتی ارزنده را معرفی و عرضه کند. احتمالا بزودی مدل های جدیدی عرضه شود.
دیدگاه ها