سیب‌ها سیب‌اند، اما گلکسی یک سالاد میوه خوشمزه در تبلیغ جدید سامسونگ است

سیب‌ها سیب‌اند، اما گلکسی یک سالاد میوه خوشمزه در تبلیغ جدید سامسونگ است

طرفداران قدیمی سامسونگ زمانی را به یاد می آورند که این شرکت در انواع تبلیغات، بزرگترین رقیب خود، اپل را مسخره می کرد. مدتی است که این اتفاق نیفتاده است، اما ممکن است سامسونگ دوباره استخوان خنده دار خود را پیدا کرده باشد. این غول فناوری به تازگی تبلیغ جدیدی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و به مردم می گوید که مجبور نیستند جمعیت را دنبال کنند.

می توانید این تبلیغ جدید را در کانال X سامسونگ آمریکا مشاهده کنید. نکته اصلی این است که هر آیفون یکسان به نظر می رسد. این مانند رفتن به میوه فروشی است که فقط زمانی سیب می فروشد که یک کهکشان کامل از گزینه ها در آنجا وجود داشته باشد.

در همین حال، سامسونگ فاکتورها و طرح‌های مختلفی را ارائه می‌کند، مانند سری‌های فولد و فلیپ یا سری گلکسی S اولترا با قلم S تعبیه‌شده.

سامسونگ هرگز از آزمایش ایده های جدید هراسی نداشته است

غول فناوری مورد علاقه ما به این نکته اشاره می‌کند که اگرچه آیفون‌ها از نظر اندازه و قابلیت‌ها متفاوت هستند، اما کم و بیش همان تجربه را ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر، گوشی های گلکسی در اشکال مختلف و حتی عملکرد متفاوتی دارند. تجربه کاربر فولد و گلکسی S بسیار متفاوت است، حتی اگر One UI مشابه باشد.

از این نظر، تجربه سامسونگ متنوع‌تر است، در حالی که اپل هر کاربر آیفون را یکسان جلوه می‌دهد. در X، این شرکت می‌گوید: «اگر با هم سازگار باشید، متمایز نخواهید شد».

سال آینده، مجموعه دستگاه های تلفن همراه سامسونگ ممکن است تنوع بیشتری داشته باشد. شایعاتی وجود دارد که این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن تاشو جدید با لولاهای دوگانه است. ظاهراً گلکسی S25 اسلیم نیز در دست ساخت است.

زهرا رشیدی
من زهرا رشیدی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک و علاقه‌مند به دنیای فناوری، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند. با بهره‌گیری از دانش فنی خود، به پوشش اخبار موبایل و بررسی فناوری‌های جدید در این حوزه می‌پردازم.